Ready for takeoff! - Reisverslag uit Brussel, België van Evelien Willemsen - WaarBenJij.nu Ready for takeoff! - Reisverslag uit Brussel, België van Evelien Willemsen - WaarBenJij.nu

Ready for takeoff!

Blijf op de hoogte en volg Evelien

16 Mei 2014 | België, Brussel

Hola amigos!

When I type this, I'm waiting in the terminal on Brussels Airport. In a few minutes we will board and then 21 hours later I will be on the other side of the world. I feel calm, determined and ready. It feels surreal when I thinm about my Spanish classes in Guatemala whom will start on monday. I already have an apporintment to go to, like I could have here... only I'm in a completely different part of the world. A part of the world where besides language and climate, the culture and atritude of the people is completely different from ours. I wonder it what way this will affect me, with what kind of state of mind I will return. I notice already that I feel different than when I went to Australia. I'm so much more relaxed.
Alright B1 gate, let me get on that plane because I'm ready!

Bring. It. On.

  • 16 Mei 2014 - 06:49

    Daddy:

    Hello Dear,

    Good flight. All the months in Guatemala and Honduras, you will be in our haerts. Xxxx

    Mam and Dad

  • 16 Mei 2014 - 08:34

    Tessa:

    Lieve eef, ga ervan genieten daar! Heel jammer dat ik je niet meer heb gezien! Ik vind t super dat je weer deze stap gaat zetten, trots! Ik ga je verhalen weer met veel plezier volgen. Have a great one! Veel liefs, tes

  • 16 Mei 2014 - 09:22

    Janet:

    Hey super eef...! een hele goeie reis ik zal aan je denken de komende 21 uur... maar tja zelfs op het vliegveld of in het vliegtuig kan je nieuwe vrienden en nieuwe memories maken...

    zing, vecht, huil, bid, lach,werk en bewonder...!

    kom maar langs voor een relaxing sauna vakantie als je eraan toe bent

    trots op je eef!!

    XX KNUF

  • 16 Mei 2014 - 19:42

    Ineke Wiersma:

    Hé Eef,super je bent onderweg ,ik reis met je mee......heb deze reis ook al 10 x gemaakt,super dat je onze kinderen een beetje op weg wil helpen................toppie,je was bij mij en je bent een toppertje.
    Je zal het erg naar je zin hebben en ben benieuwd naar je ervaringen en ik weet zeker dat je ook besmet raakt met het virus van de kids helpen.
    Succes en tot de volgende.
    Grtjs Ineke

  • 17 Mei 2014 - 13:41

    Eef Gorissen:

    Hallo meid.
    Eindelijk onderweg.
    wij denken aan je.
    Weer een droom in vervulling.
    Een groot leerproces.
    dikke poen
    Joke en Eefkexxxxxx.

  • 17 Mei 2014 - 19:38

    Evelien Willemsen:

    Wat een lieve berichtjes! Allemaal super bedankt voor de lieve wensen en het vertrouwen in mij! Het is goed begonnen hier in het hostel met een heerlijk pannenkoeken ontbijt dat de staff gratis voor me gemaakt had mmm

  • 18 Mei 2014 - 09:01

    Ineke Wiersma:

    Ha Eef je ligt nu nog lekker te slapen...............mooi dat je happy bent en de kop is eraf en je Hostel is oké ook met veel bloemen rondom je?
    Bas is ook richting Xela dus die zal je binnenkort ontmoeten.Wel de groetjes doen van zijn Moeders
    Voor jou s6 met je gastgezin en je spaanse lessen.
    Lieve groet uit een zonnig Eijsden................wordt deze week ook 25 graden plus.
    Ineke

  • 18 Mei 2014 - 22:25

    Eef Gorissen:

    Hallo Eef.
    Is alles goed gegaan vandaag,je reis ,en in je gastgezin.
    leuke mensen met knappe zonen?
    morgen zal het zwaar worden met je spaans,maar jij kan dat.
    Succes in iedergeval.
    Ik denk aan je.
    Poenekes.
    Jopie en Eefke.xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 7516
Totaal aantal bezoekers 15209

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 09 Mei 2014

Volunteering in Honduras

16 Oktober 2012 - 01 Oktober 2013

Het langverwachte avontuur

Landen bezocht: