En we gaan nog niet naar huis..! - Reisverslag uit Euabalong, Australië van Evelien Willemsen - WaarBenJij.nu En we gaan nog niet naar huis..! - Reisverslag uit Euabalong, Australië van Evelien Willemsen - WaarBenJij.nu

En we gaan nog niet naar huis..!

Blijf op de hoogte en volg Evelien

24 Juni 2013 | Australië, Euabalong

Ha allemaal!

Het is weer een tijd geleden dat jullie weer een deel van mijn avonturen hebben kunnen lezen, dus ik vond het weer eens tijd worden om jullie te vermaken met mijn woorden.
Voor wie het niet heeft opgemerkt: ik zou eigenlijk 18 juni weer in Nederland zijn aangekomen. Dit is niet het geval. Ik heb besloten langer te blijven, zodat ik langer kan genieten van dit heerlijke avontuur dat mij telkens weer blijft uitdagen. Ik zit op het moment weer in de outback, waar mijn avontuur ongeveer begonnen is, Euabalong. Aangezien dit land mij zo bevalt heb ik besloten hier in de omgeving farmwork te doen en aanvraag te doen voor een tweede visum. Tot die tijd blijf ik gewoon genieten van alle lieve mensen hier. Dit betekend dat op 30 september mijn vlucht naar huis is van Darwin. 1 Oktober zet ik weer voet in het kleine kikkerlandje.
Verder is er van mijn kant niet zoveel spannend nieuws, buiten het feit dat het hier toch wel snel aan het afkoelen is. En toch valt het nog te vergelijken met onze herfst. Lekker zonnetje, maar in de ochtend is het vrrrrrreselijk koud! Het feit dat ze hier geen verwarming hebben, maar open haarden maakt toch wel weer veel goed. Lekker gezellig!

Heel veel liefs vanuit het winterige OZ!!

  • 24 Juni 2013 - 08:59

    Aukje:

    Heerlijk Evelien! Wat tof dat je nog langer blijft!!! Geniet ervan!! We missen je wel hoor! Liefs aukje en ook van Roger!

  • 24 Juni 2013 - 17:00

    Marjan:

    Ha Evelien,

    Jij zit daar echt helemaal te genieten, he ! Goed gedaan, grijp nu je kans. Teruggaan is een stuk lastiger. Heel erg veel plezier nog. kruip (af en toe) lekker bij de open haarden en tot oktober. Veel liefs en groeten ,
    Marjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 15244

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 09 Mei 2014

Volunteering in Honduras

16 Oktober 2012 - 01 Oktober 2013

Het langverwachte avontuur

Landen bezocht: