The beginning of the end - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Evelien Willemsen - WaarBenJij.nu The beginning of the end - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Evelien Willemsen - WaarBenJij.nu

The beginning of the end

Blijf op de hoogte en volg Evelien

29 Augustus 2013 | Australië, Melbourne

Ik hou het kort. Drie dagen geleden ben ik vertrokken uit Euabalong. Ik kon later vertrekken, maar dacht dat een beetje meer tijd wel fijn zou zijn, dan hoefde ik niet te haasten. Dit is stom geweest van mij. Ik mis Euabalong veel te erg. Niet dat later vertrekken dit makkelijker had gemaakt, maar dan was de tijd dat ik het moeilijk had, korter geweest. Nog 4,5 week en ik ben weer thuis. Dan zit dit avontuur erop. Laat ik er maar het beste van proberen te maken. Tot nu toe is het onvoorstelbaar goed geweest.

  • 29 Augustus 2013 - 10:35

    Ellen:

    Hallo Evelien,
    Met moeite vertrokken uit Euabalong. Wat moet je het daar ontzettende naar je zin hebben gehad.
    Dat neemt niemand je meer af. Ga vooral nu verder met genieten op welke plek dan ook. Maak er ook de laatste 4,5 week iets moois van. We zijn zeer benieuwd naar al je verhalen.
    Dikke poen,
    Ellen, Eva & Bas

  • 29 Augustus 2013 - 12:19

    Janet:

    meiske meiske toch wat ben ik enorm trots op jou!!! je hebt aan de reacties te zien een geweldige indruk achter gelaten in euabalong. je bent een geweldige speciale meid! geniet van je dagen
    dikke kus en knuf janet

  • 29 Augustus 2013 - 12:39

    Marjan:

    Hoi Evelien,
    Euabalong treurt vast ook om jou ! Wat fijn dat je zo hebt genoten en bedenk, iedere dag, waar dan ook, kent de belofte van mooie ervaringen. Vang ze, de komende weken en ook daarna. Sjiek dat je dit gedaan hebt , daar mag je trots op zijn. Er blijven altijd die prachtige herinneringen die je kunt oproepen en koesteren wanneer je maar wil.
    Liefs en blijf genieten,
    Marjan

  • 29 Augustus 2013 - 21:57

    Mamsie:

    Wat ben ik ongelooflijk trots op je ook dat je zo tevreden bent over afgelopen jaar heel fijn voor je , ik hoop dat de laatste weken toch ook nog fijn voor je verlopen ga er nog maar eens lekker van genieten , dan gaan deze weken ook nog snel voorbij en kunnen we daarna fijn thuis gaan genieten van je . HEel veel groetjes van je moedertje en tot snel .xxx

  • 29 Augustus 2013 - 22:10

    Kim :

    Evelieeeen,
    Super dat je het daar zo naar je zin hebt (gehad)!
    Maar eerlijk is eerlijk, ik ben ook wel blij als we hier weer eens een lekker pilsje ofzo kunnen gaan drinken!!
    Geniet er nog van de komende weken en tot snelllll!
    Goeie reis terug alvast, mocht ik je niet meer spreken.
    xxx
    Kim

  • 29 Augustus 2013 - 23:11

    Jill:

    He Eef!
    Afscheid van zo een speciale plek met mooie herinneringen is altijd moeilijk. Zeker omdat je weet dat het nooit hetzelfde zal zijn, ook al keer je terug (trust me, I know). Helemaal geweldig dat je het zo naar je zin hebt gehad! Het is een schrale troost, maar gelukkig heb je veel mooie herinneringen en foto's om naar terug te kijken.
    Geniet van je laatste 4,5 week!
    Dikke xx Jill

  • 30 Augustus 2013 - 02:34

    Eef:

    Bedankt allemaal voor de support! Jullie hebben gelijk. Ik moet nagenieten, niet in het moment blijven hangen! Zie jullie snel! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 15245

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 09 Mei 2014

Volunteering in Honduras

16 Oktober 2012 - 01 Oktober 2013

Het langverwachte avontuur

Landen bezocht: