Ready for takeoff!! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Evelien Willemsen - WaarBenJij.nu Ready for takeoff!! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Evelien Willemsen - WaarBenJij.nu

Ready for takeoff!!

Blijf op de hoogte en volg Evelien

16 Oktober 2012 | Nederland, Maastricht

Koekepeertjes en appelkoekjes,

Nog maar een paar uur en jullie zijn net allemaal krioelende miertjes voor mij. Dan ben ik eens diegene die naar beneden moet kijken. Ha! Jullie moesten eens weten wat een erge adhd de vlinders in mijn buik op dit moment hebben. Ik stijg er nu al bijna van op! En als ik dan na 24 uur weer land, zijn het australishe vlinders geworden die ook nog eens met boemerangs gooien. Ik zie het helemaal voor me haha
Ik ben ook echt benieuwd hoe het vliegen zal zijn. Zólang in een vliegtuig..poeh..een en dezelfde ruimte 24 uur lang zien. Ik zie mezelf al de schroefjes gaan tellen uit verveling.

Nu nog even afscheid nemen van de liefste vriendinnetjes en dan ben ik er echt helemaal klaar voor! 19.10 stijgt het vliegtuig op!

Groetjes Eef



  • 16 Oktober 2012 - 11:15

    Wouter Holierhoek:

    Alvast een hele goede vlucht :D geniet ervan

  • 16 Oktober 2012 - 11:33

    Gillis Willemsen:

    Hoi poemelke,

    Make your dream come true with a lot of fun and experience.

    Papa

  • 16 Oktober 2012 - 11:33

    Antoinette:

    Heel veel plezier!!

  • 16 Oktober 2012 - 12:17

    Aukje Schaafsma:

    Lieve Eef,
    There you GO!
    Heel veel plezier!
    Geniet van alles om je heen in het land van de zon, de kangoeroes, en kiwi vogel beesten!
    Goede vlucht & Have Fun!
    Tot over 8 maandjes!!
    XX

  • 16 Oktober 2012 - 14:42

    Tessa:

    Lieve Eef!
    Je gaat al bijna :D! Geniet, geniet, geniet!
    Ik ben heel blij voor je dat je eindelijk je droom waar gaat maken, maar ook zeker heel trots :).
    Have a good one mate!


  • 16 Oktober 2012 - 17:55

    Viola Van Thor:

    Hallo Evelien
    Geweldig dat je deze grote stap gaat maken.
    Ik wens je een goede vlucht en een fijne reis,veel plezier en zorg
    goed voor jezelf.
    Veel groetjes van Viola en Harrie en de kids.

  • 16 Oktober 2012 - 20:14

    Roxanne Cleef:

    Wat een gave reis Evelien! Geniet ervan en heel veel plezier. Take care! :) x

  • 16 Oktober 2012 - 20:17

    Marjan :








    Vlieg en geniet. The sky is the limit en nu zo dichtbij!
    Liefs,
    Marjan














  • 16 Oktober 2012 - 20:17

    Marjan :








    Vlieg en geniet. The sky is the limit en nu zo dichtbij!
    Liefs,
    Marjan














  • 16 Oktober 2012 - 21:31

    Mariet Willemsen:

    Je zit nou in de lucht of in Londen op het vliegveld ik hoop dat het eerste stukje al goed bevallen is wij zijn weer thuis en proberen nou je vlucht te volgen dat zal ook wel lukken geniet ervan heb vertrouwen in jezelf dan komt alles goed .


    Dag chattepie tot volgende nieuws Mams

  • 17 Oktober 2012 - 10:24

    Wies Prickaerts:

    Het vraagt veel moed om je droom te volgen,
    Voor de meeste mensen blijft het bij dromen en ze praten later over gemiste kansen.
    Jij doet het gelukkig anders. Geniet er van!!!
    taant Wies

  • 17 Oktober 2012 - 10:32

    Giselle:

    Heey lief,

    Zie dat jullie zo in singapore landen, gaat echt snel! Vind het helemaal super voor je en ik hoop dat je weer snel iets laat horen poem.

    Xoxo
    JeZus

  • 18 Oktober 2012 - 17:11

    Ilona:

    Eef!

    Heel veel plezier!!! Ik ga je volgen :)

    Kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 510
Totaal aantal bezoekers 15247

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 09 Mei 2014

Volunteering in Honduras

16 Oktober 2012 - 01 Oktober 2013

Het langverwachte avontuur

Landen bezocht: